یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

لبیک یا خامنه ای    لبیک یا حسین است

 

قوى ‏ترین و آخرین ضربه را ملت در روز نهم دى و بیست و دوى بهمن وارد کرد. کار ملت ایران در بیست و دوم بهمن، کار عظیمى بود، نُه دى هم همین جور. یکپارچگى ملت آشکار شد.دلها دست خدا است. خداى متعال این دلها را وسط صحنه آورد، ملت ایران عظمت خودش را نشان داد..
آنچه در پی می‌آید گزیده‌ای از فرمایشات حضرت‌ آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب درباره یوم‌الله ۹ دی است:

‏۹ دى؛ ایام ‏اللَّه به معنى حقیقى کلمه‏
نُه دى و بیست و دوى بهمنِ پارسال جزو ایام‏اللَّه - به معنى حقیقى کلمه - بود. دلها دست خدا است. خداى متعال این دلها را وسط صحنه آورد، ملت ایران عظمت خودش را نشان داد.(۸)

۹ دى؛ تجلى روح دیانت حاکم بر دلهاى مردم‏
حضور عظیم و خروشان مردمى در ۹ دى ۸۸، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود.(۲)
 

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

به گزارش جهان به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تحلیل گران بسیاری اعتقاد داشتند 9 دی روزی است که نشان داد نخبگان از مردم عقب افتادند، بعد از روز عاشورا همه چیز بیشتر معلوم شد، مردم زودتر از دیگران خود را از فضای غبار آلود فتنه  بیرون  کشیدند، گویا تحمل تنفس در این فضای  غبارآلود را نداشتند.

 

 

 
مردم 9 دی آمدند، مطالباتی داشتند، خواسته هایشان در شعارهایشان متبلور شده بود، شعار می دادند، بی هیچ تردیدی؛ رهبرشان گفته بود: «فتنه 88 تنها آن چیزی نبود كه توی خیابان به وسیله تعدادی آدم دیده شد، ریشه دار بود... یك حركت عظیم مردمی لازم داشت كه این حركت، حركت 9 دی بود كه مردم آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه 9 دی در تاریخ یك حادثه ماندنی است، حادثه كوچكی نیست، این حادثه شبیه حوادث اول انقلاب است.»

 
در 9 دی 1388، راهپیمایی ده ها میلیونی در سراسر کشور، مردم شعار می دادند:


*آنان که مدعیند روزانه با امام کار می کردند بدانند که حضرتش فرمود : منافقین از کفار هم بدترند !

*آیید و ببینید علی تنها نیست !

 
*ابا الفضل علمدار ! موسوی رو تو وردار 

*ایران که باغ پسته بابات نیست - مملکت حسینی بی صاحاب نیست

 
*ای رهبر آزاده ! آماده ایم آماده

*این همه لشکر آمده - به عشق رهبر آمده

 
*پایان ِ تلخ ، بهتر از تلخی بی پایان است !

*تاجر ورشکسته !  برگرد به باغ پسته (باغ لندن)

 
*لبیک یا خامنه ای - لبیک یا حسین است

 
* لعن علی عدوک خمینی - هاشمی و خاتمی و خوئینی

 *لعن علی عدوک یا حسین - خاتمی و کروبی و میرحسین

 
 *ما یوسف خود نمی فروشیم - تو سیم ِ سیاه خود نگهدار

 
* حرمت شکن عاشورا - اعدام باید گردد

 *حسین حسین شعار ماست - خمینی افتخار ماست

 
* خاتمی دروغگو - توسعه سیاسی ات کو ؟

* دیدید هنوز عشق لشکر دارد / دیدید که این قافله رهبر دارد / ای مانده نهروانی عهد شکن / این ملک علی مالک اشتر دارد

 
*سلم ٌ لمن سالمکم خامنه ای - حرب ٌ لمن حاربکم خامنه ای

*عایشه شتر سوار - فائزه فتنه سوار

 
*عمر سعد زمان - ننگت باد ، ننگت باد

*فرقه موسویه - اعدام باید گردد

 
*قاضی عاشورایی !  اعدام انقلابی

 *قسم به جان ِ مادرت فاطمه - فدای امر تو شویم ما همه

 
* کروبی بی سواد - عامل دست موساد

*«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر موسوی»، «مرگ بر خاتمی»، «مرگ بر کروبی»

 
*«مرگ بر سه حسین قلابی، صدام حسین،باراک حسین،میرحسین» 

*«لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین»

 
*«آشوبگر اعدام باید گردد»، «آشوبگر عاشورا اعدام باید گردد» 

*خواص بی بصیرت،خجالت خجالت

 
 *هرجا که اغتشاشه، فائزه رد پاشه 

*جمهوری اسلامی شعار مسلمین است، جمهوری ایرانی حرف منافقین است 

 
*خامنه‌ای کیست علی زمان، مرگ بر این خوارج نهروان 

*به کوری منافق بسیجی بیدار است، برای هر بسیجی شهادت افتخار است 

 
*ما منتظریم تا علی اذن دهد، چشم سران فتنه را کور کنیم 

*کروبی بی سواد، آلت دست موساد 

 
*سی سال توی جبهه‌ها، بسیجی‌ها رو زدن، صدام حسین نتونست، با میرحسین اومدن 

*حرف ما یک کلام، محاکمه والسلام 

 
*جنبش اشرافیت، گوگوش شده حامی ات 

*ما عاشق حسینیم، دشمن میرحسینیم

 
*سفارت موسوی تعطیل باید گردد، سفیر روباه پیر اخراج باید گردد

*بی.بی.سی ساکت باش

 
*لانه روباه پیر تسخیر باید گردد 

*بی.بی.سی بی‌حیا، دوربین را ‌بردار بیا
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

یکی از مهمترین مباحث اعتقادی اطاعت از امام و رهبر است که با توجه به ضرورت نیاز انسان به هادی امری معقول و عقلاً واجب است. در همین رابطه ممکن است مصادیق مختلفی درباره اطاعت از رهبر مطرح شود که در این نوشتار می کوشیم به بررسی آن بپردازیم.

اطاعت از امام!

امام کسی است که همه ی خصوصیات نبی و پیامبر را دارد بجز آنکه به امام وحی به معنای مصطلح آن نمی رسد بلکه امام آنچه را که به پیامبر وحی شده است به مردم می رساند و برایشان شرح می دهد. برهمین اساس امام هم مانند پیامبر وظیفه رهبری تکوینی و تشریعی امت را بر عهده دارد یعنی هم در جامعه و از نظر حکومت و سیاست امام مردم را رهبری می کند و هم در بعد معنوی و روحانی امام تسلط برنفوس مردم دارد و آنها را به سوی مقصد رهبری می نماید. از این رو برای وصول به سعادت اطاعت از امام در همه ی موارد تشریعی و تکوینی واجب است. اطاعت از امام به منزله ی اطاعت از انسان کاملی است که به مقصد نهایی رسیده است و بازگشته تا مردم را نیز با خود ره سوی مقصد نهایی و سعادت حقیقی رهنمون سازد.

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

امام جمعه فقيد يزد در وصيتنامه خود خواستار آن شده كه تمام اموال وي زيرنظر ولي فقيه باشد.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو»، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي صدوقي، امام جمعه فقيد يزد كه تيرماه امسال دار فاني را وداع گفت، وصيت كرده است كه بخش اصلي اموال و دارايي هايش زيرنظر رهبر معظم انقلاب قرار گيرد.

امام جمعه فقيد يزد كه تنها فرزند ذكور سومين شهيد محراب، آيت الله صدوقي بود در وصيت نامه خود عنوان كرده كه «تمام اموالم پس از من بايد زيرنظر ولي فقيه باشد، غير از اين، يك حساب شخصي دارم كه مبلغ كمي در آن است و آن هم مربوط به خانواده است، ولي بقيه اموال بايد در اختيار ولي فقيه قرار گيرد.»

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحيم‌


خيلى خوش آمديد آقايان محترم، برادران عزيز. اين ديدارِ شش ماه يك بار، علاوه بر جنبه‌هاى قانونى و موقعيتى، براى ما اين حسن را هم دارد كه دوستان و رفقا و اعزّه و برادران خوبمان را از نزديك زيارت ميكنيم؛ كه اين هم براى من مغتنم است.

خوشبختانه اين اجلاس شما در دنباله‌ى فضاى معنوى ماه رمضان اتفاق افتاد، كه خود اين حتماً بر فضاى اين جلسه حاكم بوده؛ و آنطورى كه از گزارشها برمى‌آمد و بنده هم قبلاً تا حدودى در جريان قرار گرفتم، نكاتى كه آقايان تذكر دادند، نكات خوب و مهمى بود؛ كه اينها همه نشانه‌ى رحمت الهى است و بايد خدا را شكر كرد.

ماه رمضانِ امسال با يك نگاه اجمالى كه انسان نگاه ميكند، باز هم بهتر و شيرين‌تر و باصفاتر از ماه رمضانهاى گذشته بود؛ و ما اين را بحمداللَّه هر سال احساس ميكنيم. جلسات تلاوت قرآن، كه گاهى در يك روز شايد هزار نفر يا بيشتر مى‌نشينند و تلاوتها را استماع ميكنند، اين نه در يك شهر، نه در دو شهر، در بسيارى از شهرهاى كشور تكرار ميشود. واقعاً انسان نميداند چطور خدا را شكر كند كه كشورِ دورافتاده‌ى از قرآن و تلاوت قرآن و انس با قرآن در دوران طاغوت، امروز اينجور آميخته باشد با آيات كريمه‌ى الهى. انسان مى‌بيند جوانهائى را، نوجوانهائى را كه آنجا نشسته‌اند و يك ساعت تلاوت ميكنند؛ چه تلاوت شيوائى؛ صحيح، دقيق، متوجه به معنا، و مردم هم گوش ميكنند. اگر در سطح كشور انسان ملاحظه كند، ميتوان گفت اين انس با قرآن و تلاوت قرآن در ماه مبارك رمضان، اعداد ميليونى دارد.

 همين طور، جلسات دعا. شما تصور بفرمائيد كه در شبهاى ماه رمضان و سحرهاى ماه رمضان، يك جمعيت ميليونى دارند دعاى ابوحمزه ميخوانند؛ چه آنهائى كه در جلسات حضور دارند، چه آنهائى كه از طريق تلويزيون و راديو اين دعا را ميشنوند و داخل منزل حال ميكنند، صفا ميكنند، اشك ميريزند؛ اينها چيزهاى كمى نيست؛ اينها نشانه‌هاى لطف الهى است.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم



 تبريك عرض ميكنم عيد سعيد و بزرگ فطر را به شما حضار محترم، مسئولان دلسوز كشور، و به سفراى محترم كشورهاى اسلامى كه در مجلس حضور دارند، و همچنين به همه‌ى ملت بزرگ ايران، و همچنين به امت بزرگ اسلامى در سراسر جهان.

 مسلمانها در هر نقطه‌ى عالم كه حضور دارند، امروز را عيد ميگيرند. حقيقتاً عيد فطر، عيد حقيقى است براى انسانهاى سعادتمند و مؤمن؛ در واقع روز پاداش گرفتن از خداى متعال است، به خاطر يك ماه رياضت اختيارى، گرسنگى كشيدن و تشنگى كشيدن اختيارى، يك ماه مهار كردن شهوات بشرى و انسانى در طول روز؛ اينها خيلى ارزشمند است. اين تمرينها براى انسان ذخيره‌اى ميشود تا بتواند در طول زندگى، با اراده و عزم راسخ، بر اميال گمراه كننده‌ى خود دهنه بزند و مهار كند. ما افراد بشر، براى مهار كردن نفس خود، به اين عزم راسخ احتياج داريم. تخطى‌ها و طغيانهاى نفس ماست كه روزگار را براى خود ما و براى ديگران دشوار ميكند. اين تمرينى كه خداى متعال براى آحاد بشر قرار داده است - كه مؤمنين اين دعوت الهى را اجابت ميكنند و اين رياضت و اين تمرين را در طول يك ماه بر خود هموار ميكنند - در واقع علاج درد بزرگ بشر است، كه عبارت است از پيروى از هواى نفس، پيروى از هوسها، تسليم شدن در مقابل زياده‌خواهى‌هاى نفسمان. اين تمرين را بايد قدر دانست. بحمدالله مسلمانان عالم، ماه روزه را گرامى ميدارند. ملت عزيز ما هم حقاً و انصافاً اين ماه را گرامى داشت، آن را بزرگ شمرد و به وظائف خود در اين ماه عمل كرد. اميدواريم روز عيد فطر، خداى متعال به همه‌ى امت اسلامى عيدى عنايت كند.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار معاونان صدا و سيما و مديران كل سازمان در استانها 23/12/1373 هر وقت اين نظر را مي‌گوييم اضافه مي‌كنيم كه چادر حجاب پوشنده‌تري است.
بولتن: نمي‌خواهم بگويم كه پوشش غير چادر حجاب نيست؛ نه. اما شما وقتي از اوجي ترويج مي‌كنيد، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه سطوح مختلفِ آن را در جامعه ترويج كرده‌ايد.يعني وقتي از چادر ترويج مي‌كنيد، اصل حجاب را به بهترين وجهي ترويج كرده‌ايد.
اگر چادر را از حجابي كه بايد ترويج كرد حذف كنيد، مطمئناً بخشي از رعايت حجاب را از دايره‌ي ترويج خود خارج كرده‌ايد. اين ديگر برو برگرد ندارد و مطلبي روشن و منطقي است. لذا ما اصرار داريم و مقيّديم كه در راديو و تلويزيون، حجابِ چادر ترويج شود. من اوّلين خانمي را كه با چادر اخبار گفت، به اين‌جا خواستم و تشويقش كردم؛ چون او سد را شكست و خطشكن بود. توجّه مي‌كنيد؟ بعد البته ديگران هم اين‌كار را كردند كه از همه‌ي آنها متشكّريم.
هنوز هم اين امر در آن‌جا استمرار دارد و اين سياست صدا و سيماست. در آن‌جا سياستگذار، افراد نيستند. افراد داوطلب مي‌شوند تا سياست شما را اعمال كنند. من شما - آقاي لاريجاني - را به عنوان كسي كه افتخار اين كار از آن اوست مي‌شناسم. سياستگذار كه شما هستيد، اين كار را مي‌كنيد. اين بسيار كار جالبي است.
حجاب آن‌جا ديده مي‌شود. چهره‌هاي خوب آن‌جا ديده مي‌شود. در فيلمها گاهي اوقات مشاهده مي‌شود كه عنصر مثبتِ فيلم، چادري است. مثل گذشته، عنصر منفي فيلم يك خانم چادري يا يك مرد ريش‌دار نيست. اينها حقايقي است كه بسيار مهم است
یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

مشرق- نومحافظه کاران آمریکا از برگزاری همایش انجمن مسلمانان آمریکا در شهر کانزاس شدیداً ابراز نگرانی کرده و از تصاویر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در مساجد کانزاس خشمگین شدند.

طرفداران امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی ایران این هفته در شهر کانزاس آمریکا در گردهمایی ملی سالانه خود شرکت می‌کنند تا در خصوص مفهوم «الهی آزادی» به بحث و گفتگو بپردازند.

پس از اعلام برگزاری این گردهمایی توسط انجمن مسلمانان آمریکا، وبگاه خبری پجاماس مدیا، که یک وبگاه نومحافظه‌کار است، از برگزاری آن و حتی موضوع بحث آن ابراز ناخرسندی کرده و بیان داشته است که «ظاهراً مفهوم آمریکایی آزادی نامناسب بوده و آنها تصمیم گرفته‌اند تا در ۴ جولای نگرش‌های مخالف خود را بیان دارند».

انجمن مسلمانان، شبکه‌ای مشتمل بر بیش از ۱۲۰ مسجد، مدرسه و سازمان شیعی است که در ۲۴ ایالت مختلف آمریکا فعالیت دارند، که از نظر پجاماس مدیا این انجمن نقش چیزی بیش از خط مقدم برای ایران دارد.

این وبگاه در ادامه به توقیف اموال گروه‌های وابسته به این انجمن اشاره کرده و بیان می‌دارد: «در واقع، دولت آمریکا در حال مصادره اموال مساجد آنها در پنج ایالت که متعلق به یکی از اعضای این گروه‌ها است به سر می‌برد، چرا که آنها پول و سلاح لازم را برای کارهای تروریستی فراهم می‌آورند».

پجاماس مدیا مدعی شده است که «اعضای این انجمن در همایش این هفته با روحانی یکی از جنایتکارترین شبه‌نظامیان عراق ارتباط برقرار خواهند کرد، که مستقیماً مورد حمایت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است».

این وبگاه همچنین از آوردن تصاویر امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابراز نگرانی کرده و بیان می‌دارد که وبگاه‌های مساجد عضو انجمن اسلامی و حتی خود این انجمن نیز در بالای صفحه نخست خود تصاویر آنها را قرار داده‌اند: «وبگاه انجمن اسلامی حتی نام [امام] خمینی را جزو یکی از پژوهشگران برجسته خود قرار داده و زندگی‌نامه طویلی در مورد وی ارائه داده است.

مسجد تامپا نیز دارای تصویری از رهبر کنونی ایران آیت‌الله خامنه‌ای در قسمت بالای صفحه نخست خود می‌باشد. عالم این مسجد، محمد علی بیگ، که یکی از پژوهشگران برتر در مدرسه علوم دینی آنها می‌باشد، نیز در صفحه خود عکس بزرگی از آیت‌الله خمینی و خامنه‌ای قرار داده است».

در پایان این وبگاه از هرگونه اقدام و فعالیت شیعیان در آمریکا شدیداً ابراز نگرانی کرده و با ناکافی دانستن توقیف اموال برخی از مساجد شیعیان در ۵ ایالت آمریکا، خواهان برخوردارهای مؤثرتر مسئولان آمریکایی با این فعالیت‌ها شده است.

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

بنیاد آمریکایی کارنگی:آیت الله خامنه ای قدرتمندترین رهبر جهان است


موسسه آمریکایی کارنگی در گزارشی آیت الله خامنه ای را قدرتمندترین رهبر جهان دانست.
در سال ۲۰۰۸ مقاله ای تحقیقی تحت عنوان «بازخوانی آیت الله خامنه ای، نگاه جهان به قدرتمندترین رهبر ایران» از طرف موسسه آمریکایی «کارنگی» به قلم نویسنده ایرانی این موسسه، کریم سجادپور، منتشر شد که در دسامبر ۲۰۰۹ با اعمال ویرایش هایی، مجددا منتشر و روی وب سایت این موسسه قرار گرفت. نویسنده این مقاله گرچه خواسته آرای رهبر معظم انقلاب را از میان سه دهه سخنرانی ها و اقدامات ایشان استخراج و به زغم خود بطور دقیق و جزءجزء آنها را بررسی کند اما در خلال متن نتوانسته بغضش را از انقلاب اسلامی و رهبر مقتدر انقلاب مخفی کند و تحلیل های خود را به نحوی کینه توزانه ارائه داده است.
نویسنده این مقاله سخن خود را به این شکل آغاز کرده: «شاید در دنیا هیچ رهبری نباشد که به اندازه آیت الله خامنه ای برای مسائل جاری جهان اهمیت داشته باشد اما در عین حال تا این حد هم برای جهانیان ناشناخته باشد» و در ابتدا سعی در تبیین چرایی اهمیت بررسی افکار و اندیشه های ایشان کرده و در عباراتی به اینکه ایشان پیش از تصدی رهبری، یک چهره «میانه رو ناشناخته» بوده است تاکید می کند نویسنده در ادامه به نفود ایران در منطقه و برخی کشورها از جمله عراق، لبنان و فلسطین اشاره کرد و بالا رفتن قیمت نفت را به افزایش توان ایران تعبیر کرده است! وی اشاره می کند که مسیر حرکت جمهوری اسلامی در نوشته ها و سخنان امام خمینی(ره) موجود است و بر همان مبنا نیز آیت الله خامنه ای چهار هدف انقلاب را عدالت، استقلال، خودکفایی و معنویت دینی می داند که از اینجا به بعد نویسنده سعی می کند دیدگاههای ایشان را در این چهار زمینه استخراج و بیان کند. او همچنین نواب صفوی(ره) و امام خمینی(ره) را دو شخصیت موثر بر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای می داند که رفتار سیاسی ایشان را شکل و جهت داده اند و سپس به ذکر تاریخچه ای مخدوش از دوران ریاست جمهوری و پیش از رهبری ایشان می پردازد و ادامه و تاکید می کند از آنجا که رهبری در ایران سیاستهای کلی را تعیین می کند و نفوذ فراوانی دارد، مهمترین شخصیت در ایران است.
نویسنده، آیت الله خامنه ای را در سیاست خارجی، که بخش مهم این مقاله است، پیرو امام خمینی(ره) می داند و تاکید می کند که ایشان در طول این سه دهه همواره بر شیطان بزرگ بودن آمریکا تاکید داشته و دشمنی خود با آن را به صراحت ابراز کرده اند و ریشه دشمنی آمریکا با ایران را در واقع نه بخاطر مسئله هسته ای یا نفی اسرائیل و دفاع از حزب الله بلکه بخاطر موقعیت استراتژیک ایران و ذخایر انرژی آن می دانند که اینک در اختیار یک کشور اسلامی قرار گرفته است.
راهبرد مقابله در برابر فشارهای شورای امنیت و آمریکا نیز در بیان ایشان «مقاومت» معرفی شده چرا که ایشان معتقدند هرچقدر در برابر ابرقدرتها کرنش کنی و کوتاه بیایی به همان اندازه فشارهای آنها بیشتر خواهد شد. او ضمن اشاره به توجه بسیار زیاد آیت الله خامنه ای در ترسیم «نقشه های آمریکا علیه انقلاب» برای مردم ایران، به تبیین ایشان درباره نحوه فروپاشی شوروی و انقلابهای رنگی نیز توجه داشته و با تعجب بسیار از این توجه زیاد، تاکید ایشان بر تهاجمات فرهنگی ضد اسلامی توسط غرب و آمریکا و بیدارگری درباره عوامل داخلی فروپاشی یک کشور را نیز مورد بررسی قرار داده است.
نکته قابل توجه این است که نویسنده مقاله در بخشی از این نوشته، دستورالعمل هایی را برای سران دولت آمریکا ذکر کرده است اما اشاره می کند که با وجود آیت الله خامنه ای، امید ایجاد شرایط مطلوب آمریکا دور از تصور است. وی با بیان برخی از این موانع می نویسد:
۱٫ آیت الله خامنه ای باید متقاعد شود که آمریکا رویه خود در قبال ایران را تغییر داده و با احترام با ایران برخورد خواهد کرد.
۲٫ آیت الله خامنه ای هیچ گونه عقب نشینی یا شکست را برای ایران نخواهد پذیرفت و هیچ نوع فشاری نیز بر ایشان موثر نمی افتد.
۳٫ هر نوع برنامه ای باید در ارتباط با خود ایشان مطرح شود، نه مقامی دیگر وگرنه مانند تلاشهای قبلی که در دوره اصلاح طلبان صورت پذیرفت بی نتیجه خواهد ماند!
آخرین جملات این مقاله نیز تاکید می کند که تا زمانی که آیت الله خامنه ای رهبر ایران است، دستیابی به روابط دیپلماتیک میان ایران و آمریکا میسر نخواهد شد و همچنان با وجود گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب، فرهنگ «مرگ بر آمریکا» در ایران حاکم است وگرچه مدارا با رهبر ایران بسیار سخت است، اما باید دانست که اجرای هر برنامه ای برای دور زدن ایشان نتیجه نخواهد داد.

http://basir-news.com/archives/1481   :

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |
"أين عمّار " رهبري "هل من ناصر " حسين(ع) بود

 
 

 صفار هرندي گفت: نداي اين عمّار مقام معظم رهبري صرفاً به مقطع سال 88 ربط ندارد. در آنجا كارد به استخوان رسيد كه اين ندا با عمق خودش شنيده شد والّا سال‌ها بود كه ايشان اين ندا را سر مي‌دادند. "أين عمّار " رهبري "هل من ناصر " حسين(ع) بود.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.